.....

Gambar hiasan


Alhamdulillah, malam Selasa (30 Jun 2009) tepat jam 11 p.m kami Alumni SMIP telah menganjurkan futsal di HTO Futsal, Subang Jaya. Sambutan yang diberikan oleh kawan-kawan amat menakjubkan. Lebih kurang 16 orang ahli Alumni SMIP datang untuk beriadah bersama-sama disamping dapat bertemu sahabat-sahabat lama.

Antara yang hadir adalah Mohd Shahril B. Ritin , Mohd Faizal B. Eshak@pejei, Shahrizal B. Zakaria@shah ngayong, Aswad Khawarie B. Ali , Anas Zanian, Hafiz Zanian, Mohd Faizal B. Rasol@abang, Mohd Nazri B. Mokhtar@mat, Luqmanul Hakim B. Aziz@orang tua, Mohd Sharqawi B. Hizir, Aizzad B. Rashid@ijat pek, Mohd Firdaus B. Nordin@daus kucing, Saifullah B. Azmi@ayam katik, Osman Sarnuji@man, Naim, Meor. Turut hadir juga kawan-kawan taman aswad yang amat hebat bermain futsal seramai 5 orang.

Insya Allah program-program seperti ini akan diteruskan bagi mengeratkan hubungan antara ahli-ahli Alumni SMIP. Bagi kawan-kawan yang terbaca blog ini dan ingin turut serta dalam aktiviti yang kami anjurkan, sila hubungi
Mohd Faizal B. Eshak@pejei di 012-333 5615 atau 013-306 7442.
Labels: edit post
1 Response
  1. Unknown Says:

    Amboi, siap bagi name gelaran yer! ish2.

    hahaha!!!!


Post a Comment