.....
Untuk makluman semua, ada dikalangan sahabat-sahabat kita yang akan melangsungkan perkahwinan pada bulan Disember ini..

Kalau bulan November lepas alhamdulillah saya sempat menghadiri 2 majlis perkahwinan atas jemputan mereka..Dan mungkin ada diantara kita yang tidak mendapat kad jemputan so harap sahabat sekalian tidak berkecil hati kerana ada kelemahan komunikasi yang tak dapat dielakkan..

Diharap dengan adanya mekanisme "BLOG" ini dapat menyampaikan sebarang informasi berkenaan tentang sahabat-sahabat kita yang mengaji bersama kita di SMIP dahulu..

Bulan November yang lepas alhamdulilah sahabat kita ISKANDAR dan FAUZIAH MISKAN telah melangsungkan perkahwinan mereka di rumah masing-masing..Saya sempat hadir di rumah FAUZIAH MISKAN sahaja..

Selain itu sahabat kita HANAFI dan FIZURA juga telah melangsungkan walimahtul urus mereka di kediaman FIZURA di puchong..Dan alhamdulilah ramai sahabat-sahabat SMIP yang datang di kenduri tersebut..Terasa meriah sungguh majlis tersebut kerana ramai sahabat-sahabat yang hadir..

Yang terbaru..5hb Disember 2009 bersamaan hari sabtu yang akan datang akan berlangsung majlis perkahwinan antara HANAFI NORZA dan FIZURA ZAINAL ABIDIN di dewan cheras..Bagi sesiapa yang ingin hadir ke kenduri tersebut bersama-sama dengan saya sila hubungi saya di 012-3335615..

Selepas itu pula kakak kita pula akan melangsungkan perkahwinan di rumah beliau pada 19hb Disember 2009..anda kenal kakak HAWANISAH???anak kepada haji pak usop..Rumah beliau di puchong dan semua di jemput hadir..Nanti saya akan postkan kAd jemputan kahwin beliau..

Sehari selepas akak HAWANISAH kahwin akan berlangsung pula perkahwinan bagi pasangan SHAZILA dan pasangan beliau.. Rumah beliau di puchong indah kalau tak silap saya..kalau silap saya akan betulkan baliklah nanti =)

Kepada sahabat-sahabat sekalian jemputlah hadir bagi memeriahkan majlis..Kita hadir majlis orang dan kelak nanti orang akan datang kenduri kita..hehehehe =)
0 Responses

Post a Comment